Sari
Alhamdulillah..rezeki di awal 2011..

Usha2 kat shoutbox tadi..ternampak jejak dan ucapan tahniah dari MUSH..ye ha ye ha..sronoknya..

Pemenang Hadiah Saguhati

62) http://saricorner.blogspot.com/2010/12/mush-1st-giveaway.html

Walaupun saguhati, kira okeh la tu..dapat **Topup bernilai RM10 n **Kupon potongan sebanyak 10% untuk pembelian secara tunai segala item yang terdapat di katalog Kutu Pinggan Mangkuk

Timakasih pada MUSH dan tanhiah jugak pd pemenang utama dan lain2 pemenang saguhati..tahniah jugak pd semua peserta yg join..nanti kita join lagi tau..
Labels: | edit post
6 Responses
  1. tahniah.. baru tau pinggan mngkuk pun ada kutu hehe


  2. Sari Says:

    timakasih..ksari pun baru tau jugak..hihi


  3. Biqque Says:

    congrats! nanti masuk contest i plak ek? senang je, gambar travel :D

    http://biqque.blogspot.com/2010/12/i-love-click-my-best-travel-picture.html


  4. kakyong Says:

    tahniah.. rezeki di tahun baru ni..


  5. Sari Says:

    tq biqque..
    nnti i terjah ek


  6. Sari Says:

    timakasih kakyong..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung