Sari
Minggu pertama sekolah dah lepas..kira hal2 yuran meyuran dah settle..skang ni kena beralih ke koko plak..bukan buah koko ye tapi aktiviti ko-kurikulum..budak2 sekolah mmg sebut koko..mulai mggu depan smua aktiviti koko bagi pasukan beruniform kena pakai uniform yg lengkap..hermm..sbb tu la sedari pagi dah kuar mencari-cari set pakaian tu semua..

Biasa la kalau nak mencari satu set ni..ader yg abis, ader yg xder saiz, ader plak kedai tutup..Sabtu pun tutup ek?? ajernya dugaan dan cobaan..baru cari utk sorang n yg bestnya anak2 saya ni lain2 plak pasukan uniformnya..sorang Kadet Remaja, sorang Pertahanan Awam dan sorang lagi Bulan Sabit Merah..haaa..idak ke berpinor kepala nak mengcompletekan keperluan pasukan memasing..no Pilih Kasih right?..

Ni set utk Kadet Remaja Sekolah (KRS)..

Ni plak utk pasukan Pertahanan Awam *kredit to afix 4 the picture*

Layan Bulan Sabit Merah (PBSM)jugak

Nampaknya pencarian belum tamat sbb uniform ni ader beza skit antara lelaki dgn pompuan..xper2 kila layan yg pompuan dulu(KSR n PBSM)..ladies first kan..abg ngah tunggu yer..

Adeh adeh..dah lenguh teman berkejor ke sana sini..teman nak minum dulu..
Labels: | edit post
4 Responses
  1. Ummi Hanie Says:

    salam k.sari,

    dah besor2 ank akk yea...ate sume dah ber koko ! hehe ... mmg ler..hal skolah ni awal2 tahun mak pak kena korek tabung ;p


  2. iris Says:

    hihi mmg kopak kalau kadet dgn boot dia lg huhu tp best apa... mengingatkan kita zaman skola pown sibuk nk cari baju pandu puteri dulu gaun kaler biru.


  3. Sari Says:

    salam ummiehanie,
    besor ader kecik pun ader..x terkorek dh tabung2 smua tu..haha


  4. Sari Says:

    betui tu iris..dulu2 time sekolah join puteri islam je..kononnya xbyk belanja..hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung