Sari
Sabtu lepas kan saya ader buat entri psl dentist..so ahadnya en.hasben dgn buat2 bergayanya melangkah masuk berjumpa tukang gigi..yg saya ni dok pusing2 dekat 3 kali mencari parking..rmainya kete pepagi ye..

Baru je menapak 4-5 langkah dr kete selps dpt parking yg agak jauh, nmpk hasben dah kuar ke tepi jalan..aikk, cepatnya..xjadi cabut ke? tgok dia senyum simpul jer..

Rupa2nya mmg dah settle..xsmpai 5 minit pun katanya..cucuk bius 4 kali kt keliling gigi tu, trus cabut..selesai sudah..trus hilang smua sakit n tension katanya..haha..

Memcm ler saya interview hasben psl apa yg jadi masa cabut gigi tu..pok pek pok pek..kesimpulannya saya masih ngeri n trauma dgn Dentist..tgok hasben mcm relax n cool je..ni yg jeles tahap gaban ni..camner nk buat sesuatu kat gigi2 ku ini?

Orang kata klau nk cantik kena korban la sakit perit smua tapi saya ni bkn la obses sgt dgn bab2 kosmetik..asal sihat dh memadai..xder la nak membelek muka, membelek badan kat cermin lelama..malu nengok muka sendiri yg mmg makin dimamah umor..tapi kalau nak cantik utk sihat mmg sokong teramat so kira jumpa dentist ni utk sihat la kan..cumanya rasa pengecut tu dah penuh satu badan..padahal sakit bersalin tu lagi la perit..aduhaiii..camner nak tune kepala ni..tulun..tulun

Labels: | edit post
2 Responses
  1. samalah kita takut jumpa dentist


  2. Sari Says:

    camner nk ilangkan takut tu yer ayu?


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung