Sari
Setelah berhari-hari n byk hari bahang panas mengigit kulit, akhirnya ptg ni (tadi sebenonya) air hujan mencurah-curah membasah tanah, rumput n segala di bwh langit..sejuk n nyaman je rasa suasana w/pun tadi angin n sedikit kilat mcm kat sebelah telinga jer..dduk di tingkat paling atas bangunan ni mmg terasa angin + bunyi yg menderu..


Pemandangan dari atas selps hujan mmg mengujakan..rasa bersih je bumi kena basuh..cuma xder serbuk pencuci dgn pelembut je kan..klau x lagi wangi n lembut..haha

Dlm keadaan ni, mula la perut memikir santapan..mata teringat tmpt beradu..gerenti nikmat kan klau dpt lepak2 dgn bantal busuk smbil minum ptg..pehtu layan citer korea..*say no to sinetron*

Apapun kena bersabo dulu..siapkan apa keje yg patut, baru ble layan syahdu syahdan kan..cuma ader rasa skit x puas ati..saya BASUH kete tadi!!!..huwaaaaa
Labels: | edit post
11 Responses
  1. Qaseh Says:

    hmmm.. sudah pasti nyenyak..


  2. Sitisifir10 Says:

    tak hujan sini pun dan2 terasa nak makan cucur goreng panas2


  3. bila masa hujan mmg sedap tido & juga cepat lapar. kesiannya baru basuh kereta.


  4. Lia Says:

    tempat lia pun hujan tapi kejap aja.. lps aja ujan terus panas lak.. huhu


  5. firahadifa Says:

    akakak.. memang tu pon perkara yg paling dibenci, lepas cuci kete , hujan .. haihhh


  6. firahadifa Says:

    hahaha.. i pon malas , da basuh kete , pastu ujan!


  7. Sari Says:

    best tu qaseh..krohh krohh


  8. Sari Says:

    nak jgak cucur goreng pija tu..nyam3x


  9. Sari Says:

    betui nur, dpt kopi o n biskut pun jadi la..
    kesian kt kete kan..hehe


  10. Sari Says:

    mcm main cak2 plak ujan tu ye lia..hihi


  11. Sari Says:

    mmg selalunya cenggitu firaadifa..sabor je la kan..kui kui


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung