Sari

Mintak maap bebyk le kot2 ader yg lama menanti keputusan Anniversary GA saya..semalam sedari pagi dah gerak ke Teluk Intan, hari ni pepagi lagi dah ke JPJ..renew lesen yg ropenya dah seminggu expired..jadinya sepjg mggu lepas mmg bwk kete xder lesen..mujor xder pape kejadian..hehe

Okeh2..balik ke topik asal..

Setelah disemak, mmg ramai yg dapat menjawab dgn betul soklan yg diberi..sebabnya jawapan tu ble di dapati di profile FB saya..heheh

So, jawapannya..Anniversary yang ke 17 TAHUN...*tepuk kuat2 pd yg dpt jawapan betul yer*

Dan mcm yg dijanjikan pada syarat GA tempohari, hadiah akan diberi berdasarkan jawapan yang tepat..kalau ader lebih sorang yg teka betul, pemenang akan dikira dari siapa yang hantar jawapan dulu..

Dan dengan ini diisytiharkan peserta yg betul dan cepat itu ialah....


MIMI PEONY
id:mimi peony
link:http://sichumelpinky.blogspot.com/2010/12/anniversary-ga.html


TAHNIAH KEPADA MIMI PEONY..(sila emailkan details utk urusan pengeposan hadiah)

Hadiahnya? akan diupload kemudian yer..

TAHNIAH juga pada semua peserta yg sudi join GA..xlupa pada yg ucap selamat sempena ulangtahun perkahwinan saya tu..terharu dan amat berbesar hati menerima penyertaan dan ucapan dari uols smua..Anda smua mmg superb..jgn serik nak join lagi (jika ader)yer..

12 Responses
  1. Myra Jay Says:

    Thniah pada Mimi Poeny


  2. Miza Yusof Says:

    tahniah untuk mimi :)


  3. MiMi PeONy Says:

    thanz Fitrah Cinta Sari ;)
    Yeah!!!! Alhamdulillah menang GA...

    thanz myra jay & miza yusof...


  4. MiMi PeONy Says:

    mimi dh email detail kat email sis...
    ;)


  5. SyUhAdA Says:

    thniah kpd pemenang2~!!


  6. salam..tahniah pada pemenang!!


  7. Sari Says:

    tahniah n terimakasih semua..


  8. shera haifa Says:

    tahniah kpd yg menang,..


  9. fa10 Says:

    17 tahun dah ye kak? tahniah.. moga kekal bahagia.
    tahniah kpd pemenang


  10. Sari Says:

    a'ah fa10..timakasih n aminnn..
    tahniah kat fa10 jugak sbb sudi join..


  11. MiMi PeONy Says:

    terima kasih semua~


  12. kakyong Says:

    tahniah pemenang
    walau tak menang, tp jawapan ku betul... ;)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung