Sari
Harini udah ujung bulan tiga (Mac)..kejap bebeno rasanya kan..kelip2 mata esok dah masuk bulan empat..ader ke yg dah tercapai azam atau hajat?klau udah tu mmg ajernya terer kome ye..

Apapun utk 3 bulan pertama di tahun 2011 ni memcm bencana yg kita dgor..musim pun dah xikut musim dah..hujan paneh dah xkira..awal tahun ke ujung tahun ke..anytime anywhere ble banjir ribut..jadinya xpyh le nak congak2 bila nak gi mandi-manda kat laut atau ayor terojon..klau rasa ader masa free, belasah je..yg penting, deroyan dah berbuah..xder yg berbunga lagi..one thing for sure, tempoyak teman udah on the way...*oh ikan patin, mana mau lari aaaa*

Tu blom masuk bab org kawin..skrg ni udah xkira musim cuti sekolah..asal ader cuti hujung mggu yg berkembor dgn cuti umum, penoh la khemah..kita pun numpang le berbuffet..kura2 ader telinga (kuali) pun suka bebeno le sbb dema ble berehat kat belakang pintu dgn aman...

Pendek citer moga apa yg dirancang akan tercapai..waima 10 percent, kira ader jugak hasilnya kan..teman pun nk ingatkan diri sendiri ni..moga ader chenta pada keroje baru teman walaupun keroje lama itu masih melekat harum subur mekar dihati *waaa..windunya kat kome geng Utara*
Labels: | edit post
4 Responses
  1. Yati Says:

    sebelum ni mike dok utara ke? Maap le, menyibuk pulak teman.


  2. Sari Says:

    Yati~ idak menyebok nya..teman bkn dok kat utara tapi utara tu kawasan teman jaga utk keje..hihi


  3. sy tak berapa pandai nak tulis dlm dialek Perak tapi boleh faham sbb dulu kwn2 serumah semuanya org Perak. (Dah klik HB)


  4. Sari Says:

    nur~ xpe nur, klau x phm tanya je akak mike ni..hehe
    anyway tq klik hb :D


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung