Sari
Mggu ni mggu gaji kan? klau rasa2 nk beli brg2 rumah terutamanya brg2 dapur, ble la terjah ke Uda Ocean, Greentown Mall, Ipoh..dema ader buat members day..2 hari stat esok 25/03/2011 smpai tulat 27/03/2011..

Nengok flyernya mcm mmg murah..klau ikut barang2 yg teman selalu beli tu, byk jugak kurangnya..moh kita tgok..

1) Dynamo 4.7kg - RM 17.99
2) Sunlight - RM 3.70
3) Beras Faiza Emas 10kg - RM 22.90
4) Susu Dutch Lady 123, 1 kg - RM 19.90
5) Milo Fuze - RM 10.50
5) Ice Cream Walls 1.5 liter - RM 3.99
6) Milo 2 kg - RM 27.99
7) Sunquick - RM 7.90

Uihh, byk le lagi klau nk list kt sini..klau rasa2 ader yg berkenan ble la singgah..bg yg keje, esok rehat luch pun lama..sesuai bebeno ler pun..klau rasa sesak n mcm kurang sabor, xyah le nk menyempit-nyempit kat situ..kita nengok je la flyer smbil telan ayor lior..haha..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Yati Says:

    Agak murah juga barang kat UO tu ya. Teman beli kat kedai runcit je. Tak beli dah barang kat supermarket ni. Murah bebenor ler banding kat Tesco tu.


  2. Sari Says:

    Yati~ supermarket ni tggu members day baru dia juai betui2 murah, klau idak jgn harap ler..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung