Sari
InsyaAllah esok pagi opis teman nk buat aktiviti riadah..utk tahun ni kira first time la..tahun lepas kami dah buat xpdc jelajah Gua Tempurung..(ble jenguk n3 NI)best giler weh masuk gua tu..rasa mcm nak pegi lagi..

Apapun esok nak cuba takluk bukit plak..ntah larat ntah idak..en. hasben plak kebetulan dah pegi mggu lepas dgn sepupunya..mmg letih n lemah lutut katanya..ayoyo..bikin saspen je ni..agak2 xlarat sok capuk je kat belakang dia..haha..sila siap sedia dgn beban yg da bomb ye cik abang..ngeh3x..

Ni ler rupa Bukit Kledang tu dari jauh..


Klau sempat sok akan disnap la panorama2 n aksi2 yg ingin kita lihat (jeng jeng jeng)..apapun dah ble stat lari setempat dari sekarang utk stamina..*stamina la sgt*
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Yati Says:

    hehehe... teman tak sampei lagi kat situ. Lalu je banyak kali. :)


  2. Sari Says:

    Yati~teman yg dah bertahun dok kt ipoh ni pun baru kengkonon nk jejak..hihi


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung