Sari
Malam tadi layan le kejap citer HANI ni..tgok2 episod akhir ropenya..tamat le dah dgn endingnya heroin meninggal..barah otaknya kembali..


Kira sedey la jugak episod akhir ni..nmpk mcm perfect je perjalanan si manis Hani tu..byk gak unsur2 kebaikan yg diselitkan..memula dulu mcm boring skit sbb xabis2 dgn cinta budak sekolah..yg suka tu sbb nengok Rozita Che Wan bertudung..so sweet..lagi sweet dari Fathia (Hani)..sayangnya smua tu lakonan semata..uhuk uhuk

Lepas ni agak2nya slot apa yg ganti? rasa2nya mcm citer Asmara sbb aritu nmpk previewnya..


Citer Asmara ni pun memulanya xikut..tapi dok dgor member2 opis dok citer psl jejaka hensem (hensem ke?) Shah Jazle tu, teringin plak nk tgok..tambah2 plak lagu temanya Menyesal (Sixth Sense) tu menangkap halwa telinga..kira ble layan arr..

Xtau la dpt layan ke x citer tu nanti..selalunya lupa..pasang2 dah nak abis..cumanya klau sebut psl citer Asmara ni mesti kami kat umah tersenyum sbb si kecik Amni tu mesti akan sebut ASMARA tu ASRAMA..dah jenuh ajor..ajernya dia konpius kot..heheh
Labels: | edit post
4 Responses
  1. hehehehe...best ker kak citenyer???sy selalu terlupa...


  2. Sari Says:

    citer hani ke citer asmara? hihi..
    dua2 pun ok..cintan-cintun..


  3. Puanbee Says:

    jom kita layan asrama pulak hehee


  4. Sari Says:

    puanbee~asrama yg hencem ek?haha


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung