Sari
Mggu ni jelajah blog kengkwn, rmai yg cite psl breakfast..pehtu merebak plak cite ni kt opis..uh uh..xble jadi ni, harus dijoin skali dema2 ni..ropenya mggu ni mggu sarapan western style..kena le biasa2 kan tekak utk pepagi mkn telor hancor, daging beger, kentang n roti omputeh..

Cenggini le menunya

Teman pun dah kecupeh2 (hujung2) je tau psl ni..sbbnya promosi ni smpai esok je kome..iye..smpai 31 Mac 2011 je..jap teman cite camner ke gaya promosinya..

Memula kome kena ader le kuponnya

Nak dpt kuponnya ble cari kat facebook..search je Mc Donald..pehtu print le 2-3 keping..bkn xble print byk2..ble je..cumanya kupon tu ble di potostat jugak..

Caranya beli ler ayor apa2 dgn rege 5 hengget ke atas, bagi kupon..pehtu nnti dia bagi ler 2 bekas big breakfast..yg 2 big breakfast tu FREE tau..kira kome bayor duit ayor je..ishh..senang benor pun syaratnya..xyah le nk explain lebey2 kan..

Pendek citer (sbb dah buntat ni), cepat2 le kome beratur kat Mc D tu..ble beli kat kaunter dalam ataupun guna drive-tru..xyah kuor kete..cuma kena sabor skit sbb org mmg berduyun-duyun..tambah2 esok nak expirednya..lupa plak nak kabo..masa promosinya dari pukui 4 pagi (waktu sahur) smpai pukui 11 pagi..

Apa lagi kome..lupakan le kejap roti canai n nasi lemak tu..sekali sekala tambah kalori berganda-ganda apa ke salahnya ye x..ok le cakap byk pun xguna..gi2 print kupon cepat2...
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Yati Says:

    Sedap yek, breakfast mcdonald. Lama dah tak pi pekena.


  2. Sari Says:

    yati~sedap sbb tgh offer, heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung