Sari
Pepagi tadi dgn semangat merdeka dah bergerak ke Bukit Kledang..on the way hujan rintik2 ombak sgt kuat..elok2 smpai ke kaki bukit hujan dah xkesian dah..mencurah-curah..rmai yg patah balik turun ke kereta..teman pun idak le keluor dr kete sbb udah rmai yg masuk ke kete..

Tunggu punya tunggu xnmpak pun geng opis..campur tolak darab bahagi dgn en hasben, kami pun keluor le dari kawasan parking tu dgn hati yg sedikit kuciwa..yg best tu henpon tggl kat umah..jadinya xder sesapa yg dpr dikontek..ajernya masa ni la tinggai pun..huhu

Sudahnya trus mengubat hati kuciwa dgn pekena nasi lemak femes kat Pekan Pusing + kopi tarik..perghh..sesuai bebeno dgn ujan2 ni..

Sampai umah tepon le kwn opis..guess what? dema ader kat sana..tgh turun bukit!!!! waaaaa!!!nasi lemak dah jadi bubor lambuk..ingatkan xjadi ropenya dema meriah kat sana..serve my right..

Apa nak kata..xsmpai le semangat teman tu kat puncak Bukit Kledang..lepas ni kena lebih kuat semangat..apapun, teman jeles dgn kome weh..next time jangan tinggal daku yer..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Yati Says:

    ooo wei... sedap ke nasi lemak kat Pusing tu. tak pernah cuba lagi. :)
    Ate... tak naik la bukit tu... takpe next time boleh pi.


  2. Sari Says:

    sedap sbb byk lauk-pauk sampingan, smpai penin nk pilih..try le mike :D


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung