Sari
Tq mamalyna tag ksari utk join contest yg kiut ni..layak ke nak menang menda2 ni semua? (berikan sebab2 mengapa korang layak memenangi hadiah dari Polkadot's Cottage)
jadinya saya nak menang hadiah2 ni sbb saya nak jadikan hiasan dan kegunaan kat umah dan opis, walaupun simple tapi sgt2 berbagaiguna (comel tu dah tentu la)..
apalagi kengkawan, saya tag korang semua yg baca n3 ni, klik http://www.pikoponpon.blogspot.com ni..senang jer n jgn lupa tarikh tutup 23/08/2010
Labels: | edit post
2 Responses
  1. IdzaLia Says:

    good luck kak sari



Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung