Sari
*gambar hiasan*

Ni teman nak kongsi citer kat KOSMO arini...

Geram, sedih, marah bebeno teman bila baca sindiket jual baby ni...kome tgok la baby2 semua tu..comel, gebu, putih...semua cukup...rasa nak peluk cium je kan...

Tapi ader jugak orang yg xder hati perut nak jual baby2 ni...sorang baby macam ni boleh cecah RM 20,000 tau..tambah2 kalo kulitnya cerah & harganya boleh meningkat kalo disertakan dengan sijil kelahiran...

Biasanya baby yang dijual berumur 1 hingga 3 bulan & sindiket ni adalah terancang bermula dengan penjagaan rapi pada ibu2 yang mengandung di pusat jagaan haram...ini untuk pastikan baby yang dilahirkan adalah sihat dan sempurna dan boleh dijual dengan nilai yang tinggi...

Entah ler..teman pun xtau ler nak cakap apa...dah la buat menda haram, jual plak tu...ishhhh...xtercapai akal jap...pppfffttt..
2 Responses
  1. kakyong Says:

    kejadian di M'sia ke kak?


  2. Sari Says:

    a'ah kak yong..sedih + geram kan..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung