Sari
Salam semua...
Mlm tadi dah lelap, tetiba dpt sms...rakan sepejabat dah dijemput Ilahi,

Kakak ni mmg sakit, hatinya rosak, dah operate buang hati, baru nak masuk 2 tahun pun kena sakit tu, hari Selasa baru ni besday arwah, ada la member2 opis gi umahnya utk ziarah, bila diaorg balik opis mmg diaorg sruh kami2 yg blum pegi elok la pegi tgok sbb keadaan fizikalnya mmg uzur tapi sgt bersemangat bila dpt bersembang dgn org yg dtg menziarah. Saya n beberapa org yg lain pun plan nak gi semlm tapi atas sbb2 yg xdpt dielakkan planning kami x menjadi. Plan ditukar ke hari ini tapi....Allah lebih mengetahui..mmg saya rasa agak ralat skit sbb xdpt nk jumpa arwah semlm..huhu..apapun wajah arwah sgt tenang tadi, mcm org tidur je.. Semoga roh arwah di tempatkan di kalangan org2 beriman dan beramal soleh..Aminn dan Al-Fatihah..


Labels: | edit post
4 Responses
  1. Innalillah...semoga rohnya aman disana


  2. Lynn Nasir Says:

    salam,

    pasti masih terbayang-bayang wajah arwah ketika dia sihat dulu kan? takpelah..tanggungjawab dia di muka bumi ini dah berakhir. hanya menanti alam lain..

    kita yg masih hidup ni ntah bilakah ajal menjemput..


  3. Nadiah Sidek Says:

    inna lillah wa inna ilayhi roji'un. smg rohnya dicucuri rahmat & ditempatkn bersama insan2 yg beriman..


  4. Sari Says:

    ieda - moga2 amalannya diterima

    lynn - a'ah, dpt berita trus xleh tido..huhu

    nadiah - sama2lah kita berdoa


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung