Sari


Hari ni seharian xder kt opis...teman n petugas2 pru yg lain berduyun-duyun ke Institut Latihan Perindustrian (ILP) untuk dengor taklimat...takimat petugas pilihanraya ke 13...

Kaedah kali ni ader pertambahan skit..guna dakwat kekal...calit kt jari telunjuk kiri...kaedah yg lain2 tu lebih kurang sama mcm dulu jugak..

Bila ngundi? tu mmg xder jawapan walaupun mcm2 tarikh disebut2..kita wait n see le nampaknya...

Kome udah daftar? kalo udah cer semak balik maklumat kome tu...

Yang belum daftar gi le cepat2 daftar..hak kome tu...

£Marilah mari kita mengundi

Jangan lupa kewajipan pada negara£

Posted via Blogaway
Labels: | edit post
6 Responses
  1. saya dh taklimat bln 1 aritu
    dgr cite, bln 6 nnti kan pru-13.. heheh
    apepun, selamat bertugas jugaklah.. =)


  2. Sari Says:

    leily - wahhh, lagi awal tu..kita sama2 tggu ye..slmt bertugas jugak :-)



  3. Sari Says:

    gojes- kena jadi hantu dulu weh baru can :P


  4. puanbee Says:

    macam dah dekat jek , siap ada taklimat bagai


  5. Sari Says:

    puan bee - angin2 tu dah sampai..tarikh je blom kompom :)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung