Sari
Suka makan piza x? kalo suka, hari2 pun boleh makan...cumanya kena ikut menu hari tersebut...

Saper yang dah tau mesti dah pekena awal2 lagi kan...ooo, xbagitau pun ek..dush2
Pada yg belum, boleh le congak2 nak makan apa & hari apa...jommm kita usha...


Katanya offer ni valid sampai 31 Disember 2012...Isnin - Ahad kecuali cuti umum..sorang satu item & untuk makan kat situ je...so boleh makan sampai lebam...hahahihihuhu
Labels: | edit post
4 Responses
  1. Wah bagusnya. Esok jugak nak pergi mkn pizza. Dah lama mengidam ni. hehe


  2. kakyong Says:

    kalo koje buleh la sesekala ke pizza hut...

    dah tak koje ni, bajet ketat... 4-6 bulan dpt makan sekali pun dah kira megah sgt.. hahaa...


  3. Sari Says:

    kak yong~ ksari yg keje ni pun jarang pekena piza..bajet jugak, hoho


  4. Sari Says:

    nur- kalo ngidam kena cepat2 gi tau :)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung