Sari

Sejak preview citer ni kuor kat tv, teman dah verangan nak gi tengok...anak2 pun dah teruja..tambah2 tayangannya stat dekat2 cuti sekolah atau lebih tepat lagi semalam, 08 Mac 2012...

Bila baca sinopsis citer ni, rasa macam best je..dah terbayang ikan2 comel berenang..campur plak dengan suara2 comel ikan tu...hmmm, xsabor nak nonton...

Saper yang dah gi tengok tu, meh le citer kat teman skit...bagitau best ke x pun dah cukup...xyah le citer semua... xfeel plak nanti bila tengok sendiri...heheh

Apalgi kome, jom kita swimming sesama ikan sambil sokong produksi animasi tempatan...oyeahhhhh


Labels: | edit post
8 Responses
  1. kakngah Says:

    teman pun berhajat nak angkut anak2 layan seefoof ni..


  2. Sari Says:

    kakngah- dah tgok nnti story2 k :)


  3. Imaan09 Says:

    aiseh..tgh berpantang lak..ingat nk jugak layan ngan anak kt panggung..tgu DVD laa jawabnya..filem tempatan ek?? bahasa melayu ke omputeh??


  4. Denaihati Says:

    askm. filem ni nampak mcm filem animasi barat.


  5. Sari Says:

    imaan09- ooo, tgh pantang ye..xper2, nnti cari DVDnya...a'ah orang M'sia buat, bahasa omputeh sbb nak tayang kat obersea jugak :)


  6. Sari Says:

    denaihati- waalaikumslm...xlari jugak dari pengaruh sana ye :p


  7. kite pown xsabar nak tengok.. =)


  8. Sari Says:

    izzah farhana- moh kite ;-)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung