Sari

Dah jadi rutin kot tiap2 tahun bila nak dekat Tahun Baru Cina, menda ni la yg selalu muncul...taraaa...comey plak gambor limau kat atas tu kan..dah rupa maskot Digi pun ader..kuning gitu..hehe

Opis teman pun baru sehari dua ni nampak ader kotak2 limau...agak lambat dari biasa...ekonomi lembab kot :p
Tak kisah le tu..orang memberi kita merasa...bukan untuk kita sorang pun tapi untuk satu opis...faraid le sebiji-dua sorang...semua orang dapat..fair n square...

Teman belum lagi nyempat nak mengopek limau ni...2-3 hari ni penuh dengan kebizian so amik limau masuk dalam beg bawak balik...sampai umah masuk peti ais terus lupa...hmmmm..sedapnya limau dalam peti ais tu...balik kang nak belasah jugak la...xkira...batuk ke selsema ke...siap kau limauuuuu...

Selamat melimau yer kome...jaga2 dengan biji tu...peace...


Labels: | edit post
4 Responses
  1. ijA Says:

    alhamdulilah..bukan sekadar daapt limau je..angpau pun dapat..melawat nenek dan atuk china ..


  2. zh-ena Says:

    ena dah skt tekak mkn buah limau byk sgt huhuhuhu


  3. Sari Says:

    Ija- wahhh bestnya dpt angpau lagi..nak nak :D


  4. Sari Says:

    ena- akak ni belum makan lagi dah batuk n selsema..camana tu? heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung