Sari

Ader ke yang belum hantar borang BR1M ni? kalau ikutkan, tarikh akhir hantar borang 10 Januari...tapi jangan riso sebab tarikh tu dah dilanjutkan sebulan lagi...sampai 10 Februari 2012...

Pada kome yg dah hantar borang tu, bayaran akan dibuat selama 2 bulan mulai 15 Januari dalam bentuk baucer tunai...Semua pemohon yang layak dan berjaya akan dimaklumkan melalui pos di mana surat pemakluman akan diberi secara berperingkat-peringkat dengan disertakan tarikh dan tempat majlis penyerahan baucer...so tunggu la encik posmen pon pon kat rumah yer..

Kalau kome nak cuba semak status permohonan kome, boleh jugak tepon hotline 1-800-222-500 atau 1-300-88-3010 mulai 16 Januari...talian dibuka pada hari bekerja jam 9 pagi - 5 petang...

O ye..tempoh sah laku baucer pulak sampai 15 April 2012...jadi jangan ribut2 tau...
Labels: | edit post
4 Responses
  1. munna Says:

    kerajaan lanjutkan lagi ye tempoh hantar borang tu...


  2. kakyong Says:

    bagus le camtu.. takde lah tergesa2..


  3. Sari Says:

    munna- a'ah, lanjut sebulan lagi..sempat lagi kalo nk mohon ;-)


  4. Sari Says:

    kak yong-harapnya xde la yg berasak-asak kan :-P


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung