Sari
Kome ader baca x paper Metro Ahad arini? Pasal gedempol pujaan...Gedempol ni merujuk pada orang yg obesiti @ overweight yg ekstrem...

Meh kita tgok skit orang yg menjadi pujaan para lelaki ni...Donna Simpson


Ha..jgn ingat orang lelaki suka kat pompuan yg langsing je tau...kalo nak tau berat Donna ni 272 kg...saiz baju dia 7x XL..bukan setakat pemegang rekod ibu paling gemuk tapi juga menjadi model paling popolar dalam laman SupersizedBombshells.com

Kome percaya x yg pengunjung laman web Donna ni semuanya lelaki..ada peguam, akauntan n pelajar..ader yg sanggup bayar RM60 untuk tengok Donna makan...ader jugak yg sanggup hantar RM600 seminggu untuk bantu Donna beli makanan..siap telefon lagi tanya apa makanan yg dia beli..pada diaorang wanita gemuk adalah sangat menawan...hmmmmm
Bayangkan masa Krismas 2 tahun dulu Donna di dakwa makan 2 ayam belanda (sekor beratnya 11 kg). 7 kg kentang, 5 buku roti, 3 kg campuran herba n 9 kg sayur-sayuran...aduhai..ble buat kenduri tu :)

Tapi sekarang ni Donna nak ubah semua tu..dia pun dah xnak terima bantuan utk beli makanan n sekarang tengah berusaha utk turunkan berat badannya sebanyak 136 kg...dia pun dah menjauhkan diri dari dunia internet..semuanya kerana dia sayangkan anak2 nya n nak menjalani kehidupan sihat.."Saya tidak berniat untuk kurus tetapi saya hanya mahu menjadi wanita normal dan lebih aktif", kata Donna...so sweet kan...

So kecantikan tu adalah subjektif..gemuk kurus bukan penanda arasnya..semua orang adalah cantik mengikut pandangan masing2..yg penting amalkan gaya hidup sihat...setuju???


Labels: | edit post
2 Responses
  1. kakyong Says:

    glamer jugak kan jd orang 'comel gedempol' ni..


  2. Sari Says:

    kak yong - tu la psl..nak try jadi gedempol x? larikkk


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung