Sari

Korang pandai jahit menjahit x? saya xler tau sgt tapi mmg teringin sgt nak jadi pandai menjahit..bukan jahit butang ker atau jahit baju koyak tapi the real tailor..chewahhh, tingginya angan2..tapi seblom jadi terer tahap cenggitu kena la tau yg basic2 kan..mcm barang2 yg bakal kita dapat kalau kita join Yatie punya GA ni..

Kalau minat dgn kerja2 tangan ni, moh le kita terjah umah Yatie tu yer..tarikh tutup 15/12/2010..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. So Shy Lady Says:

    cantik..colorfulnye...tapi sy pun t.reti lgsung jahit mjahit nih hehe


  2. Sari Says:

    join jer..nnti menang adiah tu bagi kat ksari yer..haha


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung