Sari

Aritu dah selesai dgn barang2 stationeries kan..ha, skang layan plak barang2 pemakaian diaorg..

Nak beli barang2 ni smua mmg amik masa sbb kena tgok saiz, nak try pakai dulu n nak kira gak brape pasang nak guna..kalau sorang senang ler tumpu kat dia jer..ni klau dah bederet sepertiku, saper nak jawab..kena bahagi2 la ngan hasben..yg pompuan ikut mak, yg lelaki ikut abah..jumpa di kaunter utk bayor..bayor???waaa..telan ayor lior jap..

Ni baru kira barang2 yg wajib jer, xmasuk barang2 dalaman yg dilarang utk tontonan ramai..tu pun kena ganti jugak, baru semangat nak masuk sekolah tu menggebu-gebu, ye tak? baru ler diaorg boleh belagak bergaya serba berdiri dgn barang baru..chewah..untung sangat la budak2 sekarang..tiap tahun bukak sekolah mesti ader yg dapat baru..paling kurang stokin baru kan..hehe

Apapun lega sokmo dpt settlekan hal2 sekolah ni..senang siap awal sbb pasni nak kena basuh2 smua tu plak untuk operasi menjahit lencana n tanda nama..operasi membalut buku teks dah selesai lagi awal..yeeha yeeha..

Cepat2 korang beli2 kelengkapan ni smua..saya dah tinggalkan baju2, seluar2, kain2 dan kasut2 yg anak2 saya xmuat kat kedai tu utk korang..haha (gurau je)..siap je la RM banyak2 mcm saya n hasben yg skang ni dok tgh garu2 kepala kira duit yg tinggal..dpt duit belanja kakitangan awam RM500 tapi rege smua2 ni dah lebih RM500 (xmasuk stationeries aritu) saper nak jawab ni????*bukak sekolah nnti korang mkn nasi ngan kicap je tau..isk,isk*
Labels: | edit post
4 Responses
  1. wANieYZ Says:

    huhu...besar betulkan pengorbanan mak ayah kn..nk beli barang2 skolah pun bnyak kena belanja...duit2..


  2. Sari Says:

    betui tu wanieyz..budak2 skang tggl rajin ngan malas jer nk blaja kan..
    apapun jasa mak ayah mmg kita kena kenang smpai akhir hayat..


  3. Huda Says:

    suka tgk barang baru..dulu semangat je rasa nak pegi sekolah..siap bawak tidur :)


  4. Sari Says:

    sama la ngan anak2 akak ni huda..xabis2 menerai (try) especially kasut..xlarat nk marah dah..haha


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung