Sari

Suka x kalau dapat hadiah? kalau xsuka xnormal la kot yer..selalu kita kata apa bentuk hadiah x penting, yg penting ingatan..

Nape tetiba citer psl hadiah ni? bukan aper..hujung2 tahun ni kan musim org naik pelamin..musim org sambut anniversary..jadinya mmg masyuk ler kedai2 jual hadiah bulan ni..yg pasti mmg seronok giler kan kalau dpt hadiah..plak2 hadiah yg ader kena mengena dgn peristiwa mcm besday n anniversary..tambah2 dapat dari orang tersayang..fuhh senyum smpai telinga dan hati pun penuh bunga2, rama2, lebah dan smua2 lah..heheh

Tapikan..selalunya kita lebih suka yg mana..hadiahnya atau orang yg bagi hadiah tu??? mesti korang kata dua2 kan..ataupun mesti korang lebih suka pada org yg bagi tu..ker ader yg suka hadiahnya jer sbb xkenal sgt kat org yg bagi? ha..jawab2..

Sebenarnya xder isu apa pun..sekadar nak kaitkan dengan hadiah2 yg sekian banyak kita dpt kat dunia ni..kesihatan, harta-benda, wang ringgit...semua tu siapa yg bagi?? mestilah Allah kan..tapi kenapa kita selalu xingat sgt pun kat Dia mcm kita ingat kat manusia2 yg bagi hadiah pd kita? aduhh, saya sendiri pun baru terpk..malu kat diri sendiri..sikit sgt pun kita (saya la tu)tunjukkan rasa syukur dan kerdil dgn segala nikmat yg dikurniakan oleh Yang Maha Esa..

Apapun, tahniah pada yg dapat hadiah..syabas pada yg bagi hadiah..cuma kalau kita suka dan sayang kat hadiah tu, hargailah pada yg memberinya juga..*mcm pesanan khidmat masyarakat plak*

Hmm..rasa macam nak hadiah la utk anniversary mggu depan...

Hmm..rasa macam nak bagi hadiah la kat korang sempena anniversary mggu depan..(nak buat lucky draw lagi ok x???)
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Cery Says:

    betul betu betul...sapelah yg tak suke dapat hadiah..yer tak...salah satu nak jaga hati org ialah..bagi hadiah...hhehe
    http://everybodylovescery.blogspot.com/2010/11/bagaimana-anda-jaga-hati-orang.html


  2. Sari Says:

    cery, nak hadiah ble?hehe..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung