Sari

*roti arab yg tinggi tu yer puan2*

Sebenonya saya xpenah makan roti arab ni..tapi aritu beli utk buat stok makan anak2 kat umah time cuti sek. ni..yg heran tu asal beli je esoknya selamat..sehari jer dah licin..jadinya dari sepeket 10 ketul beli la 2 peket..dapat ler 20 ketul kan..ingat ble ler dema berjimat..ropenya lagi rancak makan..maklum ler, bila tgok stok makin byk, makin lapor ler perut dema tu..

Rupanya mmg sedap roti arab ni..lembut jer bila dipanaskan..gebu lagi..cicah aper pun enak gitu..patut ler kejap2 dema cicah kaya, cicah susu, cicah kari, cicah peanut butter..sorang mesti makan 2-3 ketul..kalau sehari sekali ok la..kalau lebih sekali..saper nak jawab tu..

Pehni nak cari ler resepi2 yg best pasal roti arab ni..apa nak buat, saya pun dah jadi giler roti arab..ok la kan dari jadi giler kentang..hahaha
Labels: | edit post
11 Responses
  1. Mariana Says:

    dah folo yu
    folo me back ya
    http://diarialeesya.blogspot.com


  2. MamaYatie Says:

    sari,mmg sedap roti ni kan..saya suka cicah gulai ayam...yummy


  3. Sari Says:

    tenkiu mariana..nnti i terjah u plak


  4. Sari Says:

    ye ke mama yatie? kena buat kari pekat2 nih..nyam3x


  5. So Shy Lady Says:

    hubby mmang suka roti arab nih..kami cicah kari jer


  6. Sitisifir10 Says:

    saya plak minat nasik arab...yum yum


  7. SYANI Says:

    cicah dengan keema pun sedap!!! Tetiba lapo lak!


  8. mamawana Says:

    As salam...

    sedapnyer roti arab cicah kari kaw kaw... burppp...sendawa terbau kari...hiiii


  9. Sari Says:

    nasi arab pija? xpenah rasa tu..katner nak cari yer??*sambil telan ayour lior*


  10. Sari Says:

    cicah keema? gud idea syani..kena try nih..


  11. Sari Says:

    a'ah la mamawana..bau smpai sini..hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung