Sari
Masa besday aritu gi la kuar beli barang..sambil tu cari2 hadiah utk luckky draw dengan hadiah pelawat ke 13110..

Salah sorang anak folow saya gi cari barang2 tu..yg lain ikut hasben pi bayar kat kaunter lain..pok pek pok pek tanya mak nak beli apa, nak bagi saper..bila dia tau saya nak beli hadiah utk org, dia pun sibok gak nak beli hadiah..untuk seseorang katanya..hmm dah agak dah budak ni tapi sajer saya buat xfaham..

Pehtu dia gi cari ayahnya, mntak duit n pegi kedai yg saya pegi tadi..siap pesan kat saya supaya jgn masuk kat kedai tu..heheh, ajernya x pandai nak surprise kat maknya..
layan je la..baik jugak hatinya nak bagi adiah besday kat saya w/pun cilok duit ayahnya..budak2 punya taktik la tu..

nak tgok apa dia bagi???







Timakasih Alya Faqihah...bagi apapun mak suke..

Jom la mak belanja makan..







Nanti dah cukup korum, mak belanja lain ek..luv u all..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. aenareal Says:

    kecik2 da pdai nk suprise mak nyer..hihi..


  2. T@sh Sch@ Says:

    alallal so cute ....


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung