Sari
Salam semua...

Terserempak dgn banner ni, tgok2 esok tarikh luput..fuhh rezeki nk join ni..so tggu apa lagi ye x? trus jer folow syarat2 dr BONDA yg masih muda tu,hehe
Sebelum antor giveaway ni jgn lupa kena bagitau kat BONDA
'kenapa saya patut menerima giveaway dari TCB ni'
kenapa ekk? sebab saya tau ntah bila la saya dpt jejak kaki ke Dubai sambil dongak2 tengok Burj Khalifa yg femes tu..jadinya klau saya dpt adiah dari Dubai ni x ker saya ble buktikan yg klau xdpt rotan akar pun berguna (xdpt pegi sana dpt barang dari sana pun kira okeh sgt la kan) n mana la tau disbbkan adiah ni saya ble jadi kawan angkat (???) BONDA pastu satu hari BONDA ajak saya gi sana betul2 (dongeng 1001 mlm jap), heheh



Labels: | edit post
1 Response
  1. b.O.n.d.a Says:

    salam Sari!

    thanks fOr jOin my GA!
    gOOd luck yer!


    *psssttt: yup! tinggi giler! sempat jugak la saya pOsing dekat2 burj Khalifa tu =)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung