Sari
Salam semua...


Walaupun bulan Feb. punya contest/giveaway satu pun xlekat tapi semangat nk mencuba tu ada lagi, tambahan plak dah dilambai2 oleh UmmiHanie sndiri, harus menjoinkan diri ni...so ader baki 3 hari lagi seblum tarikh luputnya..yg penting freebies tu yg dah mcm sepadan jer dgnku (prasan jap,hehe) + kaler emerald green yg sgguh "sejuk" di mata ini..
Jom la korang cepat2 klik Pink Muslimah Store..last date March 7, 2010

Labels: | edit post
7 Responses
  1. IdzaLia Says:

    gud luck kak sari..



  2. chugie Says:

    salam kak.. good luck tau! sy doakan akak menang!


  3. Sari Says:

    salam chugie...moga makbul doamu..aminn


  4. Ummi Hanie Says:
    This comment has been removed by the author.

  5. Ummi Hanie Says:

    salam ziarah...

    Hanie dtg menerjah...wahhh bagus kak sari ni,sekali lambai jer terus disambut kak sari..

    gudluck yer...n thanx 4 joining ! :)


  6. Sari Says:

    tenkiu hanie..hehe msti la cpt, dah nak tutup tu...


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung