Sari


Saper yang xsuka Secret Recipe angkat tangan? tau dah..xder yang angkat pun...teman memang suka banget...hehe..apa2 je yang ader kat situ semua teman suka..termasuk le RO water..haha

Ni teman terbaca kat FB...offer baik punya cilok...limited time and limited outlets...sempena ulangtahun yang ke 15 SR, 15 Oktober ni dema bagi offer...beli satu kek marble cheese dapat lagi satu FREE...yehaaaa...apalagi...moh  berator panjang kat SR terpilih...kalo kat Ipoh ni kat Hotel Syuen jer yang offer...nak tau mana lagi SR yang terlibat boleh tengok kat SecretRecipeMalaysia

Elok sesangat le tarikh tu...tarikh besday anak sulung teman...boleh teman bagi dia jeles dengan hantor gambor maknya tengah makan kek SR...muehehehe...kijam punya emak....

Jangan lupa yer...boleh le simpan duit dari sekarang memandangkan offernya tengah bulan...kuikuikui
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Miela77 Says:

    Aduhai..meleleh air liuq chek tgk kek tue..syuen ye..beres2 nnt 15hb ku g terjah..thanks 4 da info sis..luv it.


  2. Sari Says:

    miela- moh2 kita terjah :D


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung