Sari

Mesti kome udah sarapan tadi kan...tu ler, teman pun lambat bebeno nak hapdet menda ni akibat kesibukan yang ntahapapa....*wink wink*

Tapi xper, esok, lusa, tulat masih ader...lagipun offer ni sampai 24 Jun 2012..eh, sampai weekend tu...ni yang nak marah ni sebab ahad lepas teman pegi nak makan ni  tapi rege xdapat cenggini...cehhh..sudah cukup cukup sudah *tetiba*...jadinya adakah teman perlu membalas dendam dengan pegi cari menda ni lagi? hah, behave yourself please :p

By the way, caranya macam biasa...print kupon kat atas tu...hitam putih diterima...sebelum tu nak kabo, menda ni ala-carte tau, bukan set...kang terkejut plak xder ayor minum....dia dah kabo awai2 tu...baca betui-betui uolsss...

Masa nak redeem kupon dari pukul 4am - 11am...terhad kepada 4 kupon sorang...

Hmmm, ok gak kan kalo sorang 4 kupon...dapat 4 ketui n boleh makan 4 kali...haha *tepuk tangan lemak2 semua*
Labels: | edit post
4 Responses
  1. zh-ena Says:

    la asal tak tahu nie..baru jea mkn pg td bfast mc'd


  2. Sari Says:

    zh-ena- hehe, don't worry, esok2 ble pegi lagi :)


  3. 4 kali mkn mcd sounds x berapa sihat.. *muntah dgn statement sendiri*


  4. Sari Says:

    fathiah - tepuk perut tanya lemak, heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung