Sari

Seminggu dua ni kat opis ramai betul rockers yg muncul..merdu je suara dema..kita yg dengor ni dah jatuh kesian..rasa nak tolong je telankan ayor lior dema tu..mesti ketat giler tekak dema kan..

Saper yg dah merasa kena sakit tekak n xder suara ni tau le peritnya camner..mmg xlena tido dibuatnya..ingatkan kat opis je ramai, rupanya merata org kena sindrom rockers ni..kat umah saya belum muncul lagi..cuma si kecik Amni je yg dah mula kena selsema..tu mesti sbb suka bebeno cium kucing..yg kucing tu pun suka bebeno dekat Amni..bila dia balik taska je, menyondol-nyondol kucing tu kat muka Amni..dah jenuh menarik kucing2 tu jauh2 tapi kejap je pegi nya..

Ader yg bgtau klau nak hilangkan sakit tekak ni makan aiskrim..betul ke? mungkin sbb aiskrim tu sejuk, bila masuk kat anak tekak yg panas tu rasa dingin jer kan..nyaman gitu..hehe..ble ler kome try..tapi kot2 lagi teruk plak sakit tu jgn le saman teman plak yer..larikkk

Pada geng2 rockers sekalian, jgn lupa mnum ayor masak byk2 ek..

Oh yer..saje nak kabo kat rockers2 sementara ni..tadi saya makan rambutan tau..sedap..manis..lekang..harap kome bayangkan je la yer..haha (ayat nak bagi jeles)
Labels: | edit post
4 Responses
  1. kakyong Says:

    kakyong pun dah 2 minggu batik.. suara pun nak jd ala2 ella.. rsanya ni musim org batul & demam selsema.. kesiannya anak2 pun sama batuk..


  2. ingatkan rockers apa tadi. hehehe


  3. Sari Says:

    siannya kak yong..mkn ubat tau..bior cepat kebah..


  4. Sari Says:

    rockers sambilan je tu nur..haha


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung