Sari

Malam ni korang free x? klau ader masa, ble la tercongok kat depan TV..pukul 9.30 di TV3..apa lagi klau bukan rancangan Bersamamu..InsyaAllah mlm ni ada la citer psl adik ni..nak tau lebih lanjut apa dah jadi dgn adik Hairuman, ble la klik SINI

Nanti ble la kita selami n tgok dari jauh apa perkembangan terkini adik ni..klau ader rezeki lebih ble la kita hulurkan tangan ringankan beban..sharing is caring..
Labels: | edit post
4 Responses
  1. nadia Says:

    dah klik HB akak! ;)



  2. Anonymous Says:

    tak der pun citer pasal adik hairuman ni... citer pasal banjir jer


  3. Sari Says:

    tu la psl cik anon..penat jer teman nunggu..ada la perubahan TV3 buat last minit tu..huhu


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung