Sari
Dia datang...clap3x..dengan InsyaAllah melayunya..
hermm..kalau ler dapat pegi tgok, alangkah seronoknya kan..jadualnya 25 dan 26 feb 2011 ni kt Stadium Malawati Shah Alam


Aritu ader gak usha2 tiket dia tapi mak aii..tinggal yg RM200 ke atas jer..menung kejap teman..baru nak berangan posing sebelah dia..dpt autograph dia..aduhai..

Tapi xper, akan cuba mencari-cari n mencuba nasib..mana tau kot2 tiket yg rege RM53 tu ditambah lagi atau masih ader lagi atau ader yg xjadi pegi atau ader yg nak let go tiket ke..(ader ke?)

Alahai..mcm x caya jer saya teringin nk gi konsert..jgn en hasben tepuk dahi sudah..
Labels: | edit post
7 Responses
  1. qasehraihan Says:

    plan nak pergi ni..hehe



  2. minat maher zain gak..adeh..jeles nyer sari nak pi. kami jauh di trganu nih..takleh pi la jwb nyer..sob..sob..


  3. Sari Says:

    bestnya qaseh nak gi..
    tq ek klik hb akak, nnti akak klik balik tau..


  4. Sari Says:

    ala farah..blum tentu lagi dpt tiketnya ni sbb diaorg kata mcm goreng pisang panas..huhu


  5. nasib baik kali ni berpeluang pegi tgk tak sabar rasanya...


  6. Sari Says:

    wahh..best la kalo gitu mama tun..jeles ni..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung