Sari

Dah penat ber Facebook, jom usha faceblog plak..amenda tu? alah..mcm facebok jugak..cuma kaler jer lain..facebook biru..faceblog merah jambu..wahh..shesuai gitu..

Tujuan faceblog ni utk kumpul n bina 1 komuniti blogger di seluruh M'sia n dunia..ble la kita kembangkan n tambahkan lagi kwn2 maya ni..tapi yg ni xder la dpt pape mcm Nuffnang atau Heartbeat..ni hanya utk kumpul smua blogger..ble berkenal2an n bersembang-sembang..

Kalau rasa minat nak join n tau lebih lanjut ble klik SINI..ikut jer arahan yg diberi..siap..
Labels: | edit post
3 Responses
  1. qasehraihan Says:

    ok ke layan 'muka' baru ni??haha


  2. Sari Says:

    qaseh raihan - nmpk ok je muka2 pink ni smua..hehe


  3. Amira Naddia Says:

    nie bukan indon punye ke?


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung