Sari

Salam kpd semua yg singgah...
Nmpak x gambar kat atas? mesti la nmpakkan..sbb gmbar tu ader adalah disebabkan byknya soalan2 dan kemusykilan psal CD...Al-maklum saya ader buar promosi CD ni jadi rmai ibu2 yg sms n call tanya psl CD..
Honestly masa buat n3 promosi CD tu saya mmg xbrcadang nk citer detail2 psl CD..Nape? sbb masa blog walking mmg byk jmpa blog yg citer psl CD, contest CD, dpt hadiah CD dan mcm2 lagi la so saya assume rmai blogger dah familiar dgn produk ni..jadinya x terpk psl org yg first time bukak blog n jmpa n3 promosi saya, so klau saya jadi diaorg pun msti ader byk menda nk tau tapi xder info...bila pk balik mmg teruk la saya ni, kesian kat ibu2 yg nk maklumat kat blog saya..saya mntak maap bebanyak yer


Jadinya lps ni saya akan bg skit info yg ringkas psl CD... harap2 kita dpt kongsi sesama..
Terimakasih atas sokongan anda....





Labels: | edit post
2 Responses
  1. Pija Madzlan Says:

    Yes....buat FAQ aje lagi :) rasa tak perlu panjang2 :P ... Yeke...??


  2. Sari Says:

    hmm..ok gak tu, tq 4 the idea pija..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung