Sari
Dah tau apa dia CD. meh kita tgok plak jenis2 CD ye..


JENIS BERPOKET


Yang kiri tu sebelah luar, yang kanan tu sebelah dalam atau biasa org panggil insert.

Insert atau pelapik ni terdiri daripada 4 lapisan kain yang berfungsi untuk menyerap cecair sehingga 4 kali basahan. Ia juga bebas dari bahan kimia dan tidak menyebabkan ruam lampin.



So, klau nak guna, masukkan insert tu kat dalam poketnya ye..
Boleh masuk 1 atau 2 insert (2 insert tu klau baby kuat pee ataupun setengah org pakaikan waktu mlm je)



Masukkan kemas2 smpai kat bahagian bawah



Macam ni le rupanya bila dah siap berinsert... dah boleh pkaikan kat baby kita


JENIS ALL IN ONE (AIO)



CD AIO ni beza dengan yg poket sbb insertnya dijahit sekali, so pada ibu2 yg rasa leceh nk msuk @ kuarkan insert boleh la guna jenis ni...

CD AIO ni mudah sbb boleh terus pkaikan ..

Dua2 jenis ni sama jer fungsi..yang beza rajin n malas jer..hihi
Labels: | edit post
2 Responses
  1. shafida Says:

    ok..paham...ada dua jenis. kalo insert yg dah dijahit tu...gimana caranya untuk dibasuh?....sental dari luar ajerlah yer...senang kering tak kalo jemur? (yg dah dijahit)


  2. shafida Says:

    nka tanyer lagi, yang saya paham, cik Pari kata ada babylain dan babycoller yea...apa beza tu...


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung