Sari
Nampaknya ader satu lagi menda tengah trending sekarang ni...mula tu CREPE...pehtu PEPLUM...now Colour Blocking pulakss....ngeeee

Kome tau dah kot amendanya colour blocking tu kan...kalo translate direct jadi le blok warna...senang citer, jom main2 dengan kaler...udah x main le sedondon dua dondon semua tu...sekarang masa untuk caca marba...pelangi time :p

Cumanya nak kena berani je....jangan malu2...jangan segan2...teman? malu tapi mau kot...cisss...ntah ler..rasa belum lagi kot...next time xtau ler plak...kot tetiba nak pakai kaler paddle pop, mesti orang ingat teman demam aiskrim...kahkahkah....

Lepas ni toksah le pelik kalo orang pakai baju oren, kasut hijo, handbag kuning...itu adalah trend...yang penting apa yang kome pakai tu jangan corak2 sangat...kang jadi badut...pakai yang polos2/plain je tau...
Jom arr tengok warna-warni....

tenkiu pada tuan2punya gambor








Amacam...nak berkaler blok x?
Labels: | edit post
4 Responses
  1. miza yusof Says:

    cantik dan warna-warni :)


  2. yangbaik Says:

    boleh jer nak berkaler blok... asal jangan meriah sangat udah...:P


  3. Sari Says:

    miza- cantik n meriah kan :D


  4. Sari Says:

    yangbaik- betui tu...meriah sangat kang dah macam badut plak kan..hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung