Sari
Arini semua dok cakap pasal tarikh....radio Sinar, radio Era, Radio Hot FM, semuanya topik 12.12.12...maklum le tarikh ni sekali dalam seratus tahun katanya....mesti le jadi satu tarikh yang spesel pada sesetengah orang....

Yang dapat baby tarikh ni, kira seronok bebeno le ye....yang kawin plak lagi le teruja kan...yang sambut anniversary lagi le best....boleh jadi kenangan terindah....wehuuuuu....

Kome ader terbabit ke dalam ini tarikh? kalo ader, tahniah yer...mesti rasa dalam hati ader taman, ader rama-rama, ader tasik.....hmmm, nyamannn...untuk teman xder pape kejadian pada tarikh ni cuma bulan Disember bulan Anniversary teman...campur plak dengan besday anak no. 3 teman....lat sehari je besday dia dengan anniversary teman....nak kek nak kek...hahaha....

Anyway xkira la apa event...yang penting ingatan tulus ikhlas yang berpanjangan....aminnnn

*en.hasben, sila baca perkataan anniversary dengan kuat yer....* :D


Labels: | edit post
4 Responses
  1. kisskiut Says:

    abg enibersseriiiiii okkkk..
    SARI nak adiahhhhh ;p


  2. Sari Says:

    kisskiut- hahaha..sayang gojes :D


  3. siti rokiah Says:

    sama lah kita sis, tak ada cerita menarik untuk disampaikan pada tarikh ini tapi dalam hati masih penuh dengan bunga-bungaan dan wangi-wangian...
    hiks


  4. Sari Says:

    siti rokiah - hehe, patut ler ader bau wangi kat sini :p


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung