Sari
Bila mood memasak datang, macam2 nak buat...*perasan rajin*...jadinya 2 hari lepas cuba2 buat roti lapis daging...biasa la kalo roti dah nak expired tapi xberusik..kena la buat sesuatu..ingatkan nak buat puding roti karamel tapi aritu dah buat...takut hasben n anak2 jemu plak...so klik2 internet cari apa lagi resepi yg boleh buat dgn roti...maka, terjadi la makanan ni...kalo ikut gambor kat resepi tu, lapisan daging kat atas sekali tapi teman buat lapisan roti yg kat atas (dah byk sgt roti lebih)...tu sebab jadi x berapa lawa tu kot..heheh

Jom layan gambor...nak yg betoi kena buat la yer..

Udah tinggal suku loyang


Kalo nak letak sos pun okeh


Jemput makan


erppp, kenyang..haha


Labels: | edit post
6 Responses

  1. Sari Says:

    nur~ xla..lasagna tu doh dia lembut lagi...ini roti gardenia biasa celup dgn telur +susu+butter..akak tambah cheese, tu yg bila bakar nmpk mcm lasagna kot..


  2. zh-ena Says:

    rajinnya masak..ena rajin cari resipi di internet tapi malasnya nak buat


  3. Sari Says:

    zh-ena~ xder la rajin sgt pun..ikut mood jugak..hehe


  4. kakyong Says:

    x pernah lagi masak roti lapis daging nih...

    mungkin boleh cuba nanti..


  5. Sari Says:

    kakyong ~ cuba jgn xcuba..senang n kenyang..hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung