Sari
Memulanya nak ucap timakasih juta2 kat kwn2 baru yg singgah sini..nampaknya segmen seminggu 100 follower tgh bergerak dgn giatnya...setakat ni utk teman, agak berpeluh manja jugak ler nak mengejor seminggu tu..al-maklum, banyak bebeno lain-lain hal yg muncul mcm cendawan tumis sos tiram..

Untuk geng2 yg sama group dgn teman yakni group 1, teman dah settle terjah ghumah kome semua..canggih2 belaka weh..skang ni tgh kayuh pelan2 untuk singgah ghumah group2 lain plak..ntah dapat ntah idak cecah 100..adeh2..kejang plak jejariku ini..

Apapun, pada kome2 yg dah cecah target, tahniah le ye..teman folow from behind..ececeh..folow la sangatt..
Labels: | edit post
2 Responses
  1. Sitisifir10 Says:

    saya langsung tk balas kunjungan....adui la...rasa bersalah plak masuk :(


  2. Sari Says:

    pija ~ usha slow2 pun okeh..jgn ribut2, hehe


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung