Sari
Rasanya skang ni ramai wanita2 sedang gigih melunaskan hutang..sambil bayor utang sambil train perut sebelum Ramadhan menjelang..teruskan ye kome..xble toleh2 belakang dah..kejor cepat selagi sempat..

Dalam pada tu, masa ni jugak la sample2 biskut raya datang..opis teman pun apa kurangnya..mcm2 nama, mcm2 kaler n mcm2 rasa ader..rambang mata dibuatnya..xtau nak oder yg mana..yg penting kena tgok bajet...bajet??? uhuk uhuk..

Teman ni kalo oder sebekut raya ikut balang..ader la 6 ketui balang kat umah teman..maknanya ader la 6 jenis sebekut..oder sejenis yg 50 biji tu..kedekut ek? ntah ler..itu je yg mampu..chewahhh..dulu2 rajin gak buat sebekut..cornflakes madu n chocolate chip..tapi skang ni skil rajin tu dah merudum..menjunam xhenggat..

Untuk tahun ni teman masih belom mengoder sebekut2 yg cantik molek tu..ikut mata coklat teman ni, smuanya teman berkenan, tapi teman cuba bertahan..xtau la plak sehari dua ni kot2 teman tergatal mulut nak mengoder..haha..ajernya nipih (nipis) godaan..ater kalo dah sebekut rhope ni, idak ke kome tirgoda?



*gambor dari google*

Agak2 kalo kita xhidang sebekut raya masa raya orang pelik x?
Labels: | edit post
2 Responses
  1. cucu umie Says:

    awl yer dh order kuih..huhuhu


  2. Sari Says:

    cucu umie ~ tanda2 awal nk mengabihkan duit tu..heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung