Sari
Dah berhari-hari xmenghapdet..tetiba nak tanya soklan cenggini yer..bukan apa, ujung mggu ni mak teman, adik teman, adik ipor teman n anak buah teman nak nyinggah ke ghumah..sukeeee...

Biasa la bila tetamu dtg umah..mesti kita dah berpikio nak jamu apa..tambah2 tetamu spesel..walaupun yg dtg ni mak teman n adik beradik teman tapi diaorg ni jarang turun ke Ipoh..so mmg teruja le anak2 teman nak jumpa sepupu dema..

Yang bestnya, hasben n anak teman udah buat permintaan..nak suruh mak teman masak...mmg selalunya bila kitaorg balik Kedah, mak teman akan masak menu ni..KARI IKAN KELI n SAMBAL BELACAN..hohoho..mmg terbaekk x henggat lah..

Jadinya, patut ke teman ngabo kat mak teman ni? paseinya dema ni singgah 1 malam je..pepagi esoknya dah gerak ke Tg. Malim..nak ngantor adik ipor teman ke UPSI..sian plak kat mak teman tu..huhu..oh ikan keli, oh sambal belacan, oh lupakan...
Labels: | edit post
8 Responses
  1. ekekeke...susah juga tu...cer cuba tanya leh ke tak..cer cuba..cer cuba


  2. Sari Says:

    syilasyira~ kelu weh lidah nak ngabo..diluah ikan keli, ditelan sambal belacan..haha


  3. boleh aje..mak kite datang hari tu pon, kite suruh dia masakan, ehehe..


  4. Sari Says:

    rina - wah, bestnya..nk amik mak rina jadi mak angkat ble? :P


  5. rafiq Says:

    amboi kemain peraknya lagi.. takpe suruh mak masak. kalau mak tak sumbat belacan dalam mulutlah. haha


  6. ~aSHa~ Says:

    eheheh apa2 pun mesti nak jugak merasa org yg pakar masak kan....mak cuma campak2kan je dlm periuk....sari yg sediakan segala2nya bahan...


  7. Sari Says:

    rafiq ~ heheh..kejor yob kejor..nnti teman slow talk dgn mak teman..:p


  8. Sari Says:

    asha~ ajernya betoi tu..klau teman yg campak, alamat telangkup le perhoyok (periuk)kat ateh dapor..haha


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung