Sari

SALE SALE...arini ader jcard member sale...hermm, kerap plak Jusco ni buat sale..aritu rasanya dah ader jcard sale dah...dlm bulan 4 ke 5 aritu...agaknya diaorg xcapai target jualan kot..

Ok jugak kalau kome nak shopping raya..ble le tukor cadar ke, langsir ke..yg penting ble redeem baucer byk2...larat dgn xlarat jer nak berator...tu blom bab berebut lagi..teman penah kena siku kepala dgn ah soo (makcik berbangsa Cina) gara2 berebut happy hour..nakkan bantal Akemi 10 hengget..hangin jugak dibuatnya...

Apapun kalo pegi, toksah le nak bwk anak2 kecik..sian kat dema jer..kang barang ntah ke mana dema ntah ke mana..jenuh ooo kalo dema meragam..xkeruan nak menyoping dibuatnya...heheh

Apalagi, gi ler terjah...teman tumpang nengok je ler..ater, tengah bulan weh..uhuk uhuk...
Labels: | edit post
6 Responses
  1. SYANI Says:

    Semenjal dah pindah tempat keje ni dah lama tak singgah Jusco..


  2. Sari Says:

    syani~ pindah mana plak tu?


  3. Masni Syafie Says:

    nak pi terjah jugak la


  4. aanie Says:

    j card kat mane ni?? sume jusco ke??


  5. iMBobo Says:

    syok shopping nih!


  6. Sari Says:

    masni ~ moh2..zassss

    aanie ~ alamak, lupa nak kabo..jusco ipoh, hehe

    iMBobo ~ mmg syiok x henggat....


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung