Sari
Salam semua...
Nak dekat Hari Ibu ni sesuai la plak dapat mommies blogger award..Timakasih byk2 pada sahabat maya saya yg antara paling rajin tinggalkan jejak penanya di blog saya w/pun jauh di negara orang..Pn.Nadiah

Jadinya saya akan panjang2kan award ni pd ibu2 smua... saya akan senaraikan 10 orang w/pun sebenarnya nak bagi kat smua ibu2 yg singgah kat sini so pada yg namanya xder dlm senarai pun sila ambil jugak yer..jgn segan2..free jer, hehe..

1) Lynn Nasir
2) Wansteady
3) Temporaray housewife
4) Ummie Mirahaziq
5) Siti Sifir
6) Mama Umar Maryam
7) Siti Nurkhijah
8) Idzalia
9) Mama Tisya
10) Mamalyna

Okeh smua...amik jgn x amik...


Labels: | edit post
5 Responses

  1. IdzaLia Says:

    TQ kak sari...
    nanti lia buat entrynya ye..
    (*__^)


  2. Lynn Nasir Says:

    tima kacih kak..lynn dah pernah dapat/buat entry pasal award ni. yg akak nyer ni lynn nk letak kat sidebar la ^^


  3. Sari Says:

    mama tisya - you're welcome

    lia - my pleasure, okeh

    lynn - owh, dh dpt yer..letak jgn x letak


  4. Sitisifir10 Says:

    K.Sari, ai dah tepeksss


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung