Sari
Ader berita baik pada kome2 yg ader akaun kat Maybank...semua jenis akaun Maybank...
Terkini Maybank akan sediakan perkhidmatan  bagi para pelanggannya mendaftar haji menerusi mesin juruwang automatik (ATM)...

Maybank dan Lembaga Tabung Haji (LTH)  menjalinkan kerjasama strategik di mana penyimpan boleh buat pendaftaran haji, semak baki akaun, keluar duit, simpan duit, pindahkan duit daripada akaun LTH ke akaun Maybank ataupun sebaliknya...sebelum ni bank yg ader khidmat cenggini Bank Islam dan Bank Rakyat..
                                                                                                                                  
Untuk langkah pertama, para penyimpan bolehlah pergi melawat mana2 pejabat LTH bagi menghubungkan akaun Maybank kome...

Lega jugak bila Maybank ader buat kemudahan camni...al-maklum, Maybank ni banyak cawangannya so xder masalahlah nak buat urusan2 tu semuakan...hehe..suke mak!


Labels: | edit post
2 Responses
  1. mama maman Says:

    aduhai.. br je pg tadi gi tabung haji.. tak tau lak kesah nih.. rugi2... kalu tak boleh buat terus...:)


  2. Sari Says:

    lorr..xpe, pasni ble terjah atm je B-)


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung