Sari
mlm tadi kt stadium perak dh pun berlangsung konsert yg di tunggu2..
teman satu kluarga mmg xlepaskn peluang..cari parking yg sempoi pastu usha2 port yg santai..
lps bermaghrib kt stadium, trus gerak ke tengah padang..nyaman plak bau rumput tu mlm2..rasa mcm berkelah je bila dpt dduk bersila..tambah2 bila bukak tupperware, ader sandwich telur n karipap..campur plak dgn kacang2 n kepek..layannn
awal2 persembahan dh rasa teruja dgn vokal papa rock ramli sarip..xyah citer la kepowerannya, mantop beb...
lepas ramli sarip, irfan makki plak amik tmpt..not bad jugak..janji sedap di halwa telinga...
bila maher zain naik pentas je...wow! speechless..xtau nk explain camana rasanya..bila dgar suara dia nyanyi, lagi la teruja..rasa nk concentrate je dgn apa yg ader dpan mata..no video, no picture.. tapi rugi la kan kalo xamik smua tu..kenangan manis weh..haha
apapun, bg kami satu kluarga, it' a great moment we spent together..thank u maher zain for giving such a wonderful feeling to feel grateful..
maher zain, u mmg hencem dgn baju melayu tu..*wink wink*

posted from Bloggeroid

Labels: | edit post
2 Responses
  1. qasehraihan Says:

    mana gambar kak??huhu


  2. Sari Says:

    qaseh raihan - n3 ni ksari post guna phone..dh byk kali attach gmbor tapi asik error je..tu yg xletak gmbor tu..huhu


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung