Sari

Sape dengor radio Era pagi tadi? Tak dengor le tewww...

Pagi ni topik pasal jenis-jenis bisnes...macam-macam bisnes keluor tapi yang bestnya ader bisnes servis lipat kain weh...

Servis ni dema datang ke rumah...caj ikut kilo..sekilo kain yang dilipat regenya rm2..haaa, macam best je kan...maklum le bab lipat kain ni memang kerja umah yang paling teman maleh...ajer menimbun baju-bajan dalam bakul...lipat hari-hari memang idak le...

Aritu ader grup wasap teman bagi flyer servis ni kat Ipoh tapi udah terpadam pulak...kena cari balik kot flyernya cuma dema lipat tak ehem-ehem yang kecik-kecik tu...haha...tak mungkin dema lipatkan..euwwwww :-P

*naktungguorangjualmesinlipatkain

Labels: | edit post
4 Responses
  1. kat melaka dah ada servis lipat baju ni. kat kedai dobi member. tapi anta kat kedai dia la :-)
    aida memang la bercinta nak melipat baju tapi so far tak terfikir nak anta...


  2. Sari Says:

    aida - tu la kan..nape la xde orang boleh reka mesin lipat kain..hehe


  3. Anonymous Says:

    I noticed someone registered https://www.blogger.com/comment.g?postID=1811735586599090689&blogID=5270350845828599393 for a decent period, was that because
    of search engine optimisation?

    Bookmarked your blog, I have to keep up with regular posts!


  4. Anonymous Says:

    They are not at their best due to lack of agility and diet.
    But what if you want or need to get better at soccer
    and improve your ball control. No, it's not
    all easy, but the concepts help you reach your fullest potential.


    My weblog agility ladder workouts for basketball


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung