Sari

Raya ni teman memang xsempat langsung nak mengadap tv...jeling2 gitu jer tapi dari jelingan tu teman rasa memang xrugi pun kalo x tengok...xder yg menarik hati teman...balik2 hiburan yg x abis2 dgn artis nyanyi lagu raya...drama pun xder yg menyengat mcm tahun2 dulu...filem lagi la...asik2 ulang citer yg sama...naik muak dibuatnya...

Rasa lega plak bila dah masuk minggu ke 2 raya...rancangan tv back to normal...sronok lagi melayan citer2 yg dah biasa kita tgok mcm Super Mak, 360, Bersamamu, Stanza Cinta dan yg seangkatan dengannya...

Apapun elok jugak program raya tv x best...ingat x dulu ader yg komplen budak2, mak budak n bapak budak xnak gi beraya sbb nak tgok rancangan tv masa raya...nak layan tetamu pun separuh hati jer...sayang sgt dgn artis2 n citer hindustan...eh, tahun ni pun ader citer hindustan kan...kalo xsilap Mohabbatein n Dil To Pagal Hai...ajernya xpaham apa motif raya dengan filem Hindi...haha

Apa kata malam ni kita layan tv sambil makan biskut raya, kepek pisang, peyek n bahulu cicah kopi...perghhh, nikmat....
Labels: | edit post
4 Responses
  1. Wanita2u Says:

    Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html


  2. sy pun tak sempat tengok tv masa raya. berjln2 sakan bila balik kampung.


  3. Sari Says:

    wanita2u ~ tq atas jemputan


  4. Sari Says:

    Nur ~ raya sakan yer..bila lagi nk ronda stu kampung kan..heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung