Sari
Ada giveaway lagi dari blogger kita yg kreatif n inovatif
iaitu PUAN HANI

Sronok tgok rmai yg ader kebolehan n bakat yg boleh menjana pendapatan..

Macam saya yg keras n kematu tangan ni bolehlah menumpang bangga..

So sempena pelancaran produk baru Customized Felt Tshirt n sblum pembukaan rasmi, HANI telah brbesar hati buat giveaway ni utk kita smua...



Sesapa yg teringin nk menang baju ala2 mcm kat atas tu ble layan kat
TINIHANI ataupun kat SEWING N ME SHOPPE

Kalau ler dpt jadi salah sorang drpd 4 yg bertuah tu, saya nk buat t-shirt khas utk kami (me n en.abang) sbb slalunya buat utk anak2 jer...bagi chan la kat mak n abah korang plak ekk..

So klau ble nak design gambor lebih kurang camni cuma tulisan kat buku tu tulih ni jer

2GETHER 4EVER



Harap ini bukan demanding yer Hani...saje suka suki jer..hehe




Labels: 0 comments | | edit post
Sari

Jom kita sokong tuanpunya blog yg sgt berbakat dlm felt...

ni ader 1st giveaway dari LYNN


Syarat2 mudah...hadiahnya pun meriah...utk 2 org lagik tau...

JOM KLIK KAT LITTELSTORECRAFT

Tarikh tutup : 20 December 2009

Labels: 0 comments | | edit post
Sari


Salam...

Jom join giveaway dari ibtisamfarah...

do not hesitate to view all her creative work HERE

Hadiah mmg best sbb kita ble pilih nak buat apa dengan hadiah yg kita menang tu... Tak caya? jenguk kat blog TUANRUMAH

Kalau ler dpt rezeki menang tu igt nak mntak puan penganjur kita buatkan tote bag utk isi baju anak2 gi taska, siap tulih nama diaorg n nama taska lagi n klau fabrik tu ader lebih ble la buatkan juga mini tote bag utk mak diaorg (saya2) utk buat isi menda2 mekap plak (mekap ker?), masa tu mesti saya n anak2 senyum ikhlas mcm tag ibtisamfarah tu
"senyumlah seikhlas hatimu"









Labels: 0 comments | | edit post
Sari


Untuk semua yg belum sempat nak grab harga promosi yg baru berakhir tu,
usah gusar ye..Ada jualan khas untuk 3 hari bermula

2 Disember hingga 4 Disember 2009

Harga yg ditawarkan masih RM28.00 tetapi kepada yang beli 5 keping dan ke atas akan mendapat voucher diskaun (bukan percuma) ke Taman Tema Air Lost World Of Tambun


Satu voucher ni boleh beli 6 tiket (maknanya 1 voucher ni utk 6 org ) dgn harga yg mcm kat atas tu utk 1 tiket... valid smpai 17 Disember 2009

Voucher ni ader 2 keping jer so cpt2 amik yer, musim cuti ni boleh la jejln kat Ipoh n mandi-manda kat theme park ni, ader petting zoo lagi tau...

Stok yang masih ader ble tgok kat bwh ni...

AIO- kuning 1, hijau 1, pink 1, oren 1, sky blue 1 dan biru 1
POKET - mint 1, merah 2, kuning 2, hijau 2, oren 1 dan biru 1



Moh kite ke Ipoh Weh...


Sari
Salam semua...
Sronok tgok mak2 join contest, mmg aktif n penuh semangat gitu...

So mana tahan tgok jer kan, nak la join sekaki gak, tak kira...
giveawaynya berjudul
"Seindah Butterfly"Giveaway
Kategori B
yg dianjurkan oleh Puan Irma dan ditaja oleh Puan cUDa.

Tarikh tutup 6 Disember 2009



Syarat2 n hadiah boleh terjah kat blog tuanrumah n klau nak cuci2 mata utk pilih mana yg berkenan boleh la singgah plak kat blog penaja
Dah window shopping kat blog 'selumber mama' ,

cUDa
yakni sokrang tokey baju,
ni antara produk yg terlekat di hati :-


1) sticker yg ceria n unik..
dah ble bayang nk tepek kat mana..



2) baju t yg mcm2 design,
ni klau anak2 saya pkai msti meriah n happening



3) baju utk kapel yg sweet,
msti comel klau pkai masa aniverseri kitaorg bln ni
(ala2 serasi gitu)





Okey, skang tiba masa nk masuk 2 ketul gambor, ble kan?



Ni namanya Amni Zafirah, umur 1 tahun 9 bulan
mmg lasak, berani xingat, kuat makan n minum susu,
suka ckp
"mak busuk" (nnti mak tanya abah busuk ke x,opps.. hehe)
xble nak berkemas kat umah sbb dia akan carik jln
utk bagi suasana mcm kapal karam,
so biar je la smpai dia letih (jarang pun nak letih kecuali dah tido)..
part paling best dpt peluk n gigit pipi dia yg tembam tu..haha





Ni kakak Amni, namanya Afza Umairah, umur 4 tahun 10 bulan
punyai karektor brbeza dgn adiknya...
lembut hati, sensitif n slalu kena buli (actually kena gigit) dgn Amni
minum susu botol lagi la...prnah try bg kat dlm cawan yg ader pemegang tu,
dia bantainya baring smbil minum..pe lagi tumpah ler smua susu tu kat muka,
sabar je la
yang best bila nak tido msti peluk mak n ckp

"afza rindu mak",
so sweet...

Ok, gudluck utk anak2 daraku itu...
korang cukup kiut utk mak...mcm RAMA-RAMA yg berterbangan...

Labels: 2 comments | | edit post
Sari


Salam...
Nak join contest yg paling senang, just copy paste jer..xder syarat2 bagai...
So, moh kita sokong ramai2...
Nak tau lebih detail ble klik2 kat SINI..
Hadiah mmg best

* outdoor shooting
* 1 sesi photoshoot selama 1-2 jam
* 100-150 shots (+ 50 edited pics) in CD
* location around Shah Alam & Putrajaya SAHAJA!

Alamak puan emma , kat Ipoh xble posing la ekk??Ipoh pun best woo, ader Stesyen Keretapi Ipoh, Gua Tempurung, Gunung Lang, Gerbang Malam, Memory Lane dan mcm2 lagi la...
Teringin la nak pose2 maut (gaya apa tu?) w/pun x fotogenik (fotogetik je kot, k

Tarikh tutup 6 Dec 2009 (11.59pm)


Labels: 2 comments | | edit post
Sari

Walaupun agak terlewat, saya nak ucapkan TAHNIAH kpd pemenang contest anak daraku bertocang by sitisifir10 iaitu

si comel Dhiya Nabihah Binti Mohd Yusri dan si kiut Nur Aleesya binti Mohd Adzhar

Terimakasih kpd semua yg sudi join dan memeriahkan contest yg suka2 tu...

Semua tocang2 tu mmg mengancam tau...