Sari
Abis dah 3 tahun blajor...kalo besor dah ble cari keje dah kan...tapi ni si kecik yang baru nak stat skolah betoi...baru nak reti membaca kekdahnya... 

Apapun tahniah le buat si kecik teman...udah selesai zaman tadika...zaman main2 & zaman suka-suki..pasni kena serius dengan buku, homework & disiplin...no manjew, no muka kesian okeh :-D 

Sedih le jugak nak tinggeikan tadika & taska tu...almaklum dari lepas pantang sampai le ke 6 tahun kat situ le tempat bertunggu tangga...dari baby sampai dah pakai jubah konvo...teman pun tumpang sedey jugak...banyak sungguh jasa cikgu semua pada anak teman...hanya Allah yang dapat membalasnya...aaminnnn 

Moga Amni Zafirah terus sukses di dunia & akhirat...
 

#anakyangkonvomakyangsedih #anakdahbesormakmakintua 
2 Responses
  1. Dah habis dah zaman tadika dan alam persekolahan plk menjelma.


  2. Sari Says:

    nazayiena ayiena - kannn, excited plak nak beli baju sekolah..heheh


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung