Sari
 

Makanan wajib yang dicari sepanjang bulan pose ni kan...umah teman dah 2 kotak abih...ingat nak gi beli arini tapi dah rezeki...dapat free ofis bagi...yeayyyy 

Kalo bulan pose mesti nak cari kurma brand YuTa ni...padahal banyak je brand lain...teman penah beli brand sunsweet...ok jugak...tak le manis sangat...just nice orang kata...tapi biasanya teman beli yang Safia ni je...tak tau nape macam suka yang ader tangkai-tangkai gitu...kengkonon rasa macam petik dari pokok kot...hahah

Tapi yang paling teman suka tahap nak ratah sambil goyang kaki opkozzz yang YuTa Chocodate...walaweh sedap giler bak hang...nikmat tau makan kurma dengan coklat ni..ye ye..teman hantu coklat...maap pada yang tak makan coklat...tapi cer kome bayangkan...kurma tu dah le dibuang biji, ganti plak dengan badam..pastu salut plak dengan coklat...huishhhh, tertelan ayor lior menaip ni...heheh

Hadoiii, tak boleh jadi ni...nak kena cari jugaksss :P
 

   
Labels: | edit post
1 Response
  1. permatabiru Says:

    sedapp..umh sy pun yuta..free dr opis..alhamdulillah rezeki kan..


Post a Comment

pecah kaca pecah cermin,dah baca boleh la komen, cakpung cakpung